Pozycjonowanie stron internetowych w Krakowie

Pozycjonowanie stron internetowych w Krakowie to świetny sposób na pokazanie się w wynikach wyszukiwania i zdobycie wartościowego ruchu! Nasz zespół profesjonalistów może pomóc Ci w każdym aspekcie tego procesu, od poprawy wydajności Twojej strony internetowej po organizację treści i promocji. Jesteśmy w pełni certyfikowaną firmą, która specjalizuje się w lokalnych usługach SEO.

Jak działa pozycjonowanie stron lokalnych w wyszukiwarce Google – Kraków

Aby zrozumieć, jak działa pozycjonowanie lokalne Google, trzeba najpierw wiedzieć trochę o tym, jak działa wyszukiwarka. Google dąży do znalezienia stron, które odpowiadają znaczeniu Twojego zapytania. W świecie wyszukiwarek szuka treści, co oznacza, że jeśli wszystko co piszesz to angielskie słowa w jednym zdaniu, Twoje wyniki są znikome.

Jeśli wyszukujesz dowolnego rodzaju usługi, Google uszereguje lokalne firmy, które są najbardziej odpowiednie dla Twojego zapytania. Aby to zrobić, bierzemy pod uwagę słowa, których używasz (konkretnie, Twoje słowa kluczowe) oraz odległość od Ciebie do firmy. W uproszczeniu, jeśli jesteś w Krakowie i wyszukujesz „Amazon”, pokażemy wyniki z Amazon w Krakowie.

Budowa strony internetowej i sklepu w Krakowie – kto powinien to zrobić?

Budowa strony internetowej i sklepu w Krakowie jest prosta. Proces składa się z kilku etapów: Przede wszystkim stworzymy Twoją domenę, np. http://www.yourstorename.com . Następnie rejestrujemy ją u nas i instalujemy na niej dla Ciebie Twój sklep. W tym celu wystarczy, że pokażesz nam plik z projektem swojej nowej strony internetowej, abyśmy mogli zacząć od tego miejsca.

Możemy również wykonać stronę na szablonie, z dopracowanym projektem i niestandardową treścią. Wszystkie informacje dostarczone przez klienta, który nie będzie musiał poświęcać czasu na samodzielne ich pisanie. Nasze szablony są projektowane przez ekspertów, aby zapewnić Państwu stronę, która jest naprawdę atrakcyjna, posiada wszystkie niezbędne funkcje, a przy tym jest łatwa w nawigacji.

Audyt strony internetowej Kraków

Audyt strony i sklepu internetowego obejmujący wszystkie aspekty Twojego biznesu internetowego: design, usability, SEO, pisanie treści i marketing.

Przeprowadzę audyt strony internetowej i sklepu internetowego, który obejmuje wszystkie aspekty Twojego biznesu online, w tym projektowanie, użyteczność i doświadczenie użytkownika, pisanie treści i marketing. Audyt dostarczy Ci rekomendacji, które możesz natychmiast zastosować na swojej stronie, aby zwiększyć ruch i sprzedaż.

Optymalizacja strony krakowskiej

Optymalizacja stron internetowych to sztuka i nauka polegająca na zwiększeniu skuteczności i efektywności stron internetowych. Aby osiągnąć ten cel, konieczne jest stworzenie i wdrożenie konkretnego planu dla każdej strony internetowej. Projektanci stron internetowych muszą zrozumieć, jak działają wyszukiwarki, aby zoptymalizować swoje strony.

Większość stron internetowych są w rozpaczliwej potrzebie optymalizacji sieci. Istnieje wiele czynników, które wpływają na rozwój witryny i ruch, w tym zawartość stron, strukturę witryny i projekt, informacje o hostingu i inne.

Linkowanie wewnętrzne, o co w tym chodzi?

Linkowanie wewnętrzne, znane również jako nawigacja wewnętrzna, polega na zapewnieniu użytkownikom ścieżki poruszania się po zawartości Twojej strony internetowej. Jest to niezbędny element każdego interfejsu użytkownika, a proces uczynienia go użytecznym i intuicyjnym wymaga pewnego doświadczenia.

Linkowanie wewnętrzne jest ważne nie tylko dla użytkownika, ale również z punktu widzenia Google. Jedną z najważniejszych zasad jest to, że dla danego anchora należy linkować tylko do konkretnej podstrony. Anchor, z języka angielskiego, to nic innego jak link. Nie jest to jednak link, który wygląda jak adres URL, czyli www.coztam.pl. Jest to słowo lub ciąg słów, który ma linkować do konkretnej podstrony lub konkretnego miejsca na konkretnej podstronie

Podczas optymalizacji witryny, częstym problemem jest to, że masz zbyt wiele linków do strony głównej. Może to być jeden z powodów, dla których Twoje rankingi nie są tak dobre, jak powinny być. Na przykład, jeśli masz artykuł o budowie strony internetowej i wszystkie twoje linki wskazują na ten artykuł, Google prawdopodobnie nie oceni tego artykułu wysoko w swoich wynikach wyszukiwania, ponieważ myśli, że wszystkie te strony są duplikatami.

Aby rozwiązać ten problem, musisz stworzyć linki wewnętrzne pomiędzy różnymi podstronami w swojej witrynie. Linkowanie wewnętrzne to nic innego jak linkowanie w obrębie Twojej witryny. Może ono kierować do innego artykułu lub strony produktu czy podstrony kontaktowej. Prawidłowe linkowanie wewnętrzne jest bardzo ważne nie tylko ze względów behawioralnych (tych, które sprawiają, że strona jest przyjazna dla użytkownika), ale także z punktu widzenia Google. Jedną z najważniejszych zasad jest to, że dla danego anchora należy linkować tylko do konkretnej podstrony. Anchor, z języka angielskiego, to nic innego jak link. Nie jest to jednak link, który wygląda jak URL – czyli www.cośtam.pl – jest to słowo lub ciąg słów, który ma linkować do konkretnej podstrony lub konkretnego miejsca na konkretnej podstronie. Na przykład, jeśli klikniesz

Linkowanie zewnętrzne Kraków, jak zacząć?

Bardzo ważnym zadaniem dla każdej firmy jest zwiększenie jej widoczności w Internecie. Aby osiągnąć ten cel, należy wiedzieć, jakie elementy odpowiadają za pozycje w wyszukiwarkach.

Pierwszym elementem jest treść. Głównym zadaniem tekstu jest odpowiedź na pytanie „Co sprzedaję?”. W związku z tym staje się jasne, na jakie słowa kluczowe powinniśmy celować.

Drugim elementem są linki. Ze wszystkich elementów odpowiadających za pozycje w wynikach wyszukiwania, linki są najdroższe. Niestety, są one również niezbędne.

Przede wszystkim trzeba wiedzieć, że mamy kilka rodzajów linków i każdy z nich działa nieco inaczej. Linki zewnętrzne prowadzące do naszych stron dzielą się na dofollow i nofollow. Najważniejsze, abyś wiedział, że te pierwsze, czyli dofollow, przekazują moc strony, te drugie nie. Zatem powinny Cię interesować głównie dofollow, ponieważ dzięki nim Twoja strona, sklep internetowy czy strona firmowa będzie rosła w siłę i będzie wysoko w wynikach wyszukiwania.

Linki nofollow stosuje się jedynie jako formę dywersyfikacji.”

Najważniejsze są linki dofollow w wersji tekstowej. Zarówno tradycyjne URL, jak i linki anchor.

Nie należy stosować więcej niż 10% linków graficznych, ponieważ nie zawsze są one brane pod uwagę przez wyszukiwarki.

Warto również pamiętać, że ważną rolę w rankingu odgrywa jakość treści. Jeśli chcemy uzyskać wysokie pozycje w Google czy Yandex, należy ją dokładnie przejrzeć, zweryfikować i w razie potrzeby napisać od nowa.

Kolejnym ważnym aspektem jest stosowanie linkowania wewnętrznego na stronach naszego serwisu (linki między nimi). Taka strategia pomaga nam poprawić doświadczenie użytkownika i ułatwić nawigację po naszej stronie poprzez użycie słów kluczowych, które są istotne dla naszej witryny.

Treści na stronie sklepu internetowego i witryny – Kraków

Kolejną rzeczą, którą musisz zrobić jest stworzenie strony internetowej, która jest zoptymalizowana pod kątem wybranych przez Ciebie słów kluczowych. Jeśli korzystasz z WordPressa, to nie powinno to być dla Ciebie problemem.

Pierwszą ważną rzeczą jest wybór słów kluczowych. Musisz dokładnie sprawdzić jakie słowa kluczowe będą najlepsze, które będą w stanie uplasować się wysoko w wynikach wyszukiwania oraz jakie frazy pomocnicze wybrać. Odsyłam Cię również do działu copywriting. Tam szczegółowo opisuję proces tworzenia treści na stronę – jak to dokładnie wygląda i co musisz zrobić, aby Twoje treści były najlepsze.

Kiedy masz już wybrane słowo kluczowe, musisz zrobić dokładny research. W moim przypadku zazwyczaj odbywa się to w taki sposób, że przeglądam przynajmniej 10 pierwszych pozycji w wynikach wyszukiwania. Koniecznie robię to w trybie incognito, aby nie otrzymywać przefiltrowanych wyników wyszukiwania ze względu na pliki cookies.

Kolejnym krokiem jest stworzenie atrakcyjnej strony internetowej, która może przyciągnąć uwagę użytkowników, którzy szukają jej w Google lub innych wyszukiwarkach. Nie wystarczy tylko mieć dobrą treść – jeśli Twoja strona nie wygląda ładnie z zewnątrz (lub od wewnątrz), to ludzie po prostu opuszczą ją bez czytania czegokolwiek – jest zbyt wiele innych stron, które oferują lepsze doświadczenie użytkownika niż Ty.

Ile kosztuje pozycjonowanie sklepu internetowego w Krakowie, a ile witryny?

Koszt pozycjonowania sklepu w Internecie różni się w zależności od liczby oferowanych produktów oraz rodzaju zastosowanego oprogramowania e-commerce.

Średni roczny koszt sklepu internetowego z siedzibą w Polsce szacowany jest na 1 400 EUR.

Ceny za pozycjonowanie sklepu internetowego w Krakowie różnią się w zależności od rodzaju wybranej usługi. Najdroższą opcją jest zlecenie na zewnątrz wszystkich procesów związanych z założeniem strony internetowej i zarządzaniem nią od podstaw. Obejmuje to projektowanie stron, tworzenie treści oraz ich utrzymanie w czasie.

Jeśli zdecydujesz się na skorzystanie z gotowego rozwiązania, takiego jak WordPress lub Shopify, to najprawdopodobniej będziesz musiał zatrudnić dewelopera tylko do drobnych poprawek. Ta opcja jest znacznie tańsza niż współpraca z projektantem stron internetowych, który stworzy wszystko od podstaw.

Innym sposobem na obniżenie kosztów jest wykorzystanie darmowych szablonów z systemów open source, które są swobodnie dostępne w Internecie (np. WordPress). Jeśli jednak chcesz, aby Twoja strona miała swój własny, unikalny wygląd i elementy projektowe, to zatrudnienie profesjonalistów jest nadal warte rozważenia, ponieważ mają oni wieloletnie doświadczenie w tworzeniu stron internetowych, które wyglądają profesjonalnie i atrakcyjnie przez cały czas.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.